Berg och dalvana

Biologi B är ett skämt
Jag är trött
Man blir deprimerad av miljöpolitiken
Vintern vill inte ge med sig och det suger
Jag är förvirrad
Imorgon är det resten av CAE :S
Jag har ställt mig i bostadskö typ överallt men vet inte vad/om jag ska plugga
Kent är bäst
Exakt tre månader kvar till studenten idag...


--------------------------------------------------------------------------------------------------

...Jaja kanske ska skriva lite vanlig text nu istället. Uppsala igår var nice, förutom provet haha :D Det gick nog inte så jättebra, men skitsamma. Jag gjorde väl mitt bästa antar jag sen får vi se hur långt det räcker. Själva staden verkar helt underbar, typ storstad fast med småstadskänsla, perfa! Blev väldigt sugen på att plugga där nu. Jag och Elin och några fler hade provet tidigt och efteråt så gick vi omkring och lekte turister :D Vi var och kollade in domkyrkan (stooor!) och typ gamla universitetet. Väldigt fint! Shoppade lite också. Råkade bränna 400 kr på lite kläder. Nu igen!?! Haha men äh jag behövde lite "belöning" efter provet. Hehehe





Bilder från igår! :)

Kent – Berg&dalvana


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0