Bilder

Alltså... Jag har så SJUKT MYCKET bilder. På min dator och på stationära datorn, och många av dem vet jag knappt att de existerar. Jag behöver nog göra en rejäl rensning bland bilder ända från 2005 och fram till nu. Men vem orkar det?? Är så trist också att alla mina bilder bara hamnar inne i datorn i små mappar med olika datum och namn. Skulle ju vara roligt om man kunde komma sig för att beställa vissa som papperskopior i alla fall, så att man kan se dom jämt, sätta vissa i fina ramar, visa upp dom för folk. Jag måste skärpa mig med det här, får ju typ ångest :S
Har märkt också att jag faktiskt har blivit bättre på att fota de senaste åren! Men ja... en del kanske beror på att jag har en mycket bättre kamera nu också. Min första digitalkamera hade ju bara 3,5 megapixlar och det syns på bilderna, haha! Sen så var jag sämst med utsnitt och skärpa och på att använda ljuset mm mm... Det är roligare att fota nu när jag har lärt mig mer om det.
Som vanligt ganska rörigt skrivet, god nattt


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0