Underbar låt! <3

Vad vill du säga när allting är sagt 
vad vill du känna när någon tagit din makt 
du vill att jag ska sjunga 
men bara om sånt som hör till sitt 
men ska jag sjunga 
då ska det finnas tid att sjunga fritt 

Vem vill du spela när du lagt alla kort 
hur vill du leva när tiden går för fort 
du vill att jag ska känna 
för något som aldrig känts som mitt 
men ska jag känna 
då ska det finnas tid att känna fritt 

Hur ska du veta om ingen lärt dig hur 
hur ska du våga chansa 
du som aldrig haft nån tur 
du vill att jag ska älska 
med nån som bara älskar sitt 
men ska jag älska 
då ska det finnas tid att älska fritt 

Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd 
hur högt ska jag skrika 
varje gång jag vill bli hörd 
du vill att jag ska falla 
mot något som du har gjort till ditt 
men ska jag falla 
då ska det finnas tid att falla fritt

http://www.youtube.com/watch?v=q1Qqgzq-uNM&feature=relmfu



Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0