6 december

Hade förmiddagsföreläsning idag, om syra-basreglering i kroppen. Det var kul för jag kände verkligen att jag hängde med på riktigt då, har läst lite sånt förut. Så att ee det var najs. Efter skolan följde jag och Camilla med Elin till blodgivningscentralen på ackis, Elin skulle lämna blod. Jag hängde med dels som sällskap och dels för att jag var nyfiken på hur det går till osv. Jag skulle vilja ge blod själv nån gång kanske... 

Kom hem vid halv tretiden ungefär och då skyndade jag mig ner till tvättstugan och snodde åt mig tre maskiner som strax är klara! Sen så har jag hunnit med att dammsuga lilla rummet också, det behövdes! Jag städar faktiskt inte alls så ofta, så det så Petter och Johan, haha! Har bättre saker för mig helt enkelt vilket ju är rätt nice. Var var jag nu igen, justja tvätt. Den yttre dörren till tvättstugan var typ halvt täckt med snö och så var det snorhalt. Mysigt^^ 

Nej nu kallar tvätten på mig, och sen drar jag iväg på Core. Tjooooo

Skrivet av Mamma

Du kör hårt, med allt :)

Skrivet av Petter

Det låter som en mer sund inställning till städning ;)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0