Erikadagen

Det kom inga barn idag på kursen så jag och Hanna fick åka hem igen :P Första gången det händer faktiskt. Många som var sjuka tydligen. Var rätt skönt att få komma hem tidigare för då hann jag reda ut lite kurskrångel.
Upptäckte nämligen idag att det står att jag är avregistrerad från fotokursen men det visade sig att jag inte alls var det utan det var nåt konstigt fel. Allt fungerar i alla fall som vanligt ändå, så då får det väl fortsätta stå att jag inte är registrerad... 

Annars så börjar jag må bättre nu. Nästan frisk faktiskt. :O 
Imorgon blir det en sväng till ett second hand-ställe med Hanna och så barnpassning på det. Och justja måste packa också, för på torsdag morgon blir det hejdå ludvika och hej älskling!! :) ♥

Skrivet av Malin

Just ja... Åh! Skulle ju skriva grattis till dig! Glömde visst bort det :O Men dagen är ju inte slut än, tur ;) Grattis på namnsdagen Erika ;D


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0