15 mars

Igår var en bra dag :) Jag och Hanna tog en promenad ner på stan och då var vi bl.a. på bibblan där de har utförsäljning av böcker. Jag fick en kasse böcker för 10 spänn, nice. Sedan åt vi tacobuffé på åhlénsrestaurangen och efter det gick vi hem till Hanna en sväng. 

Var till grängesberg igår kväll också och badade bubbelpool med Malin och Louise, det var mysigt! Louise fick det i 20-årspresent i december ^^ Äntligen blev det av! Prisvärt ställe också, ligger vid gokartbanan :P

Idag skulle jag egentligen ha åkt till Adam men det blev lite ändrade planer för jag fick ett vik-jobb imorrn förmiddag. Så åker imorgon efter jobbet är det tänkt :) 


Kl ett ska jag söka utbildning för höstterminen!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0