one look at you and I can't disguise

Har myst hela helgen med min pojke ♥
Fredagskvällen bestod av trerätters middag på Akropolis för att fira ettårsdagen. Det var väldigt mysigt, och god mat!
Igår var vi på stan en sväng och köpte lite smått och gott, för att sedan ta en fika på café engel i solen :)
Senare så gjorde vi ett relationstest i form av att tillsammans bygga ihop en garderob från ikea. Jag måste säga att det gick över förväntan! ^^
På kvällen åt vi mammas goda kyckling med bacon, soltorkade tomater och philadelphiaost. MUMS. Efter det så blev det filmmys med popcorn. "Nobody puts Baby in a corner!" ;) 
Idag vaknade jag och kände mig halvsjuk, typ förkyld. Inte okej! Jag och sötpöt tog i alla fall en liten promenad och sen åt vi våfflor till lunch typ. Efter lunch tog Adam volvon och körde vidare mot hufvudstaden. 

För övrigt så börjar "nya rummet" se riktigt nice ut nu och idag har pappa fixat och kopplat in alla högtalare och allt sånt musikgrejs och ljudet är fantastiskt.


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0