7 november

Dagen började med att jag slog på tvn och såg Obamas vinnartal, det var ju najs att han blev omvald. Sedan åt jag god gröt och allt var frid och fröjd tills jag gick på en knökfull buss och upptäckte att mina vantar var borta. Det var drygt, blev ganska sur då fast det väl egentligen inte är något att älta så mycket egentligen. Menmen blev tjurig som tusan i alla fall. Var sedan i skolan på föreläsningar till halv tre och lyckades faktiskt bli på bättre humör tack vare mina söta klasskompisar. Efter skola åkte jag bussen hem för att en stund senare gå och handla. Jag tog med mig all pant vi har samlat på oss här under ett bra tag och köpte nytt diskmedel och disktrasor för den. Det var ju snällt tänkte jag. Sedan pluggade jag och lagade mat och sen pluggade jag lite till. Har suttit och gjort instuderingsfrågor om cellen, de tar aldrig slut typ, har i alla fall gjort över 20 så känner mig nöjd. Kollade sedan på bonde söker fru och åt chips fast det inte ens är fredag. Fy på mig. På tal om fredag så är det om två dagar och då åker jag äntligen hemhem! 

Idag får vi inte glömma heller att söta Carro fyller 20 år också, grattis grattis till underbara tjejen som alltid får mig att skratta! ♥

Nu ska jag nog faktiskt sova tror jag. Natti natt


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0