2012-10-10

Jag börjar bli lite trött nu efter tre dagar med bara föreläsningar. Det är intressant för det mesta men man blir rätt seg i huvudet när all fakta bara mosas in så där..!
Dessutom har jag fortsatt på föreläsningsspåret efter skolan också och sett två webbföreläsningar som man skulle ha sett innan morgondagens föreläsningar :p
Det börjar bli heltidsstudier på riktigt nu vilket är drygt men kul. Skönt är det i alla fall att de flesta större uppgifterna görs i basgrupper. Dock är det etik-hemtenta på g vilket är en individuell uppgift, men det ska väl gå bra.

På fredag åker jag till Karlstad och hälsar på svärfamiljen, ska bli väldigt mysigt :) 

Annars så rullar allt på, jag försöker sträva efter att göra varje dag meningsfull och speciell. Försöker också börja lite mer på min egen förmåga och att jag faktiskt kan. Detta gäller både i skolan och i övrigt. Jag är en sådan mes ibland..! 


Bjuder slutligen på en bild som jag tagit själv (nähä??) och redigerat lite, bara för att jag kan. 





Skrivet av Mamma

Du kan allt, t.o.m slalom :)

Skrivet av Malin

Finis där! Kul att höra att det går bra! :) Puss!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0