Jag har bara regn hos mig

Alla skriver om snö på facebook, hemma har det tydligen kommit flera decimeter. Men än så länge är marken grön här i Uppsala. Det gör inte så mycket, men det kunde gärna sluta blåsa :S 

Adam åkte hem för ett tag sedan, han har varit hos mig sedan i torsdags så nu är det lite tomt. Men jag har mycket att göra, första tentan är på torsdag! 

Igår kväll var vi och såg Skyfall. Riktigt bra! Jag satt på helspänn hela tiden haha, och ibland måste jag erkänna att jag gömde mig bakom Adams axel ;) Bardem ägde hela filmen, fyfan vilken läskig typ! Kommer bli rädd varje gång jag ser honom i en film framöver ju, även om han spelar snäll xD 

Nu tog skivan i spelaren slut så det är väl dags att sätta igång pluggandet på riktigt. Ciao!

Bond och finbilen :D


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0