Solen skiner i Uppsala idag

Varit lite tyst här igen ett tag... Sen senast har jag hunnit lämna in tre skoluppgifter (plugghelg utan dess like..usch!) som jag hoppas ska vara tillräckligt bra.
Jag hade också besök av mamma och pappa i söndags, jättemysigt! <3 Fick en för tidig julklapp bland annat, glaad tjej! Sen sov mamma över här natten till igår för hon skulle på kurs i Sthlm. 

Idag står folkhälsoseminarium på schemat, samt prova kapillärprovtagning + träning inför praktiskt prov på Ktc. Sedan om jag hinner och orkar blir det kör! :)

Har så mycket att göra nu att jag glömde att hämta ut klänningen från nelly som kom igår. Glömde liksom???? Haha :D Hoppas jag hinner hämta den idag! 
 
 
Hare gött
 
 

Skrivet av Malin

Jösses vilken fin klänning! :)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0