En dag på KTC

Dagen har spenderats på KTC (kliniskt träningscentrum, på Ackis). Idag har vi praktiskt fått prova katetrisering samt subkutana och intramuskulära injektioner (på gummidockor). Det var väldigt kul och intressant! Kul att få sticka lite ;)

Nollningen/insparken är förresten över nu, avslutningsmiddagen var i lördags på S-nerkes nation och den var GRYM. 

Nu blir det matlagning, ska bara försöka hitta nåt bra recept på falukorv i ugn med de ingredienser jag har hemma (typ ost och krossade tomater?...). Kan bli intressant :D

Jag är förresten på jakt efter en pappersskrivare. Nån som har nåt bra tips? Vill helst ha typ trådlös. Orkar inte med att åka till skolan varje gång jag ska ha ett papper utskrivet... 
 
Hejhopp

Skrivet av Malin

Vad betyder alla de där orden? xD Är det sputor och sånt? ^^

Skrivet av Malin

*Sprutor menade jag ju såklart!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0