4 februari

Trött tjej, ska snart krypa ner under täcket och ladda upp inför ny praktikdag. Det börjar gå bättre nu, har inte riktigt fått kläm på än vad det egentligen förväntas av mig på den här praktiken men det går ju i alla fall åt rätt håll. 
Idag har jag fått ta lite blodsocker, gjort blodtrycksmätningar, borstat tänder, borstat tandprotes och sånt där. 

Längtar tokmycket till helgen, då blire ett besök i Karlstad! Var så sjukt längesen jag var där nu känns det som, Adam har åkt hit väldigt mycket. Distansen är blö-dryg, men vi ger inte upp!!! <3


En helt annan sak; köket ser förjävligt ut här (som vanligt iofs) och det är proppfullt i diskstället. Tur jag inte ställer några av mina saker där längre för det går ju sönder saker hela tiden. Senast igår så hade Oscar sönder en tallrik. Hehehe tror faktiskt att det råkade vara Martin aka Glasstjuvens tallrik, så tråkigt för honom... NOT!!! 

Jag söker ju nytt boende 24/7 typ och idag fick jag faktiskt ett erbjudande från studentstaden om en tvåa här på kantorn, jag har dock plats 20 i kön så alltför stora förhoppningar ska man inte ha. Håller ändå tummarna till onsdag, då får man slutgiltigt besked. 

Det var väl allt för mig, ovanligt långt inlägg blev det idag! 

Gonatt :)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0