VFU

Första dagen på vfu:n avklarad och massor av nya intryck har man fått. Det var lite rörigt idag, vi hade fått mail om att vi skulle komma dit kl 13 för lite introduktion och rundvandring osv men handledaren verkade väldigt stressad (de hade ont om folk...) Hon visade oss våra scheman och då skulle ju jag egentligen ha jobbat ända från 7.45 i morse, men det visste ju inte jag om, knappt hon heller. Så missade rätt många timmar idag, lite synd. Min vfu-kompanjon Hanna däremot fick jobba kväll idag ända till 21.45. Först skulle jag också ha stannat kvar och jobbat kvällspass men sedan blev det inte så och det var väl skönt det också eftersom jag inte alls hade planerat att jobba så länge. Hade bara en banan med mig liksom :P 
 
Avdelningen verkar i alla fall jättebra, och alla är supergulliga. De verkar dock tro att vi kan mer än vad vi gör, det kan bli intressant...

Imorgon börjar jag kvart i sju (jösses alltså..) och går till kvart över tre, så är det de flesta dagar. Jag jobbar inga helger och har bara två kvällspass inplanerade just nu, skönt! 

Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag och sedan ska jag laga lite mat. Ha det fint! 

Skrivet av mamma

Hoppas det blir bättre koll imorgon :)Ingen sovmorgon!
Spännande att se vad du får göra!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0