mycket på en dag

Onsdag 21 april. Om man vänder på siffrorna där så får man antalet dagar det är kvar till... ja vad kan det vara för dag? Hihi ^^
Skolan idag var helt okej :) Franskan var typ rolig och de tycker jag är galen som vill läsa steg fem också haha. Då får de väl tycka det då... Vet dock inte om jag kommer att få läsa den... : / Men hoppas! Efter denna skoldag gick jag ner till körskolan och gjorde teoritester. Efter en stund kom Hanna dit också :) Det gick väl sådär med testen, haha jag är kass på förbudsmärken och plankorsningar xD ganska viktiga saker ju... Men jag klarade iaf test A till slut! Nu ska jag göra test b hemma om det går och sen imorrn blir det körlektion och då ska vi fixa tid för uppkörning å teoriprov :D
Efter körskolan var jag på Marnäsliden på solstråleintervju. Tror det gick bra :) Gick iallafall bättre än förra året, då jag hade glömt att stänga av mobilen och den plötsligt började ringa högt och ljudligt mitt i allt.... :P oops! Jag måste få ett sommarjobb i år, annars kommer jag ju inte ha råd att dra till London i september!
När jag cyklade hem därifrån så höll jag på att frysa ihjäl. Blää vad kallt det är! Och så snöade det...Wiie... Vad har jag mer gjort då? Jag har kört biiiil! Haha
Förresten! Pappa kommer kanske hem imorgon om allt går som det ska :D:D

Kram

"He's the song in the car I keep singing, don't know why I do..."


<3






Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0