11/2-2010

Hej!
Hittills har den här dagen varit riktigt bra :) Om den börjar bra så brukar den fortsätta vara bra, och idag började den mycket bra :) Tänk vad man saknar skolan efter bara en dags ledighet xD Eller ja jag saknar ju inte direkt skolan, men alla människor. Idag på idrotten spelade vi handboll. Det är verkligen inte min sport, haha :P Känner mig mest bara förvirrad! Men det var helt okej faktiskt, mina negativa upplevelser av handboll försvann faktiskt lite efter dagens lektion.
Ikväll blir det filmstudion igen, den här gången är det en fransk film :D Hehe franskanörd som jag är så ser jag fram emot det :P



Sitter och lyssnar på musik nu :) Just nu är det Lost! med bästa Coldplay :) Det är jättekallt här ute vid datorn, jag sitter med en tjock stickad tröja men ändå fryser jag som bara den... Ge mig VÅR! :D Speciellt 3 maj... hehe.
Ha det bra <3


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0