Jag lever!

Hejhej!
Det var ett litet tag sedan... Blogglusten har försvunnit lite på sistone, kanske för att jag haft så mycket annat att göra också. Men ett litet inlägg idag tänkte jag att jag kunde göra :)
Helgen har varit riktigt bra! I fredags var vi i kören till Västerås och kikade på musikalen "Jesus Christ Superstar" i domkyrkan där. Den var faktiskt bra :) Det var en massa olika körer ifrån västeråstrakten som var med. Igår räknade jag lite matte (prov på onsdag, hjälp!!) och på kvällen blev det filmkväll med trevligt sällskap :) Idag har jag varit en sväng på Gymmixdagen, gratis träning hela dagen så då måste man ju passa på!
Jag har även varit uppe hos Malin och Louise och spelat lite :) haha vi är ett mkt bra band! :D
Vet inte vad jag ska skriva mer...
God natt!

<3

Skrivet av Malin

Vi är bäst, höhö!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0