Let's goo

Helloo!
Nu är vår väska packad hehe :D LiMaLo tar alltså bara med sig en enda väska (incheckad) till London :O Haha vi har faktiskt rätt mycket plats kvar också, hur nu det gick till x) Imorgon klockan tolv börjar äventyret, då kommer nämligen mina tjejor hit och hämtar upp mig och sen blir det bil till stationen och sen buss till Borlänge. Från Borlänge blir det tåg till Arlandaa :) Och från Arlanda......... ! haha :D Vi landar på Gatwick nån gång vid niotiden tror jag ^^
Det känns fortfarande ganska overkligt att vi sticker till London imorgon. Minns när vi bokade resan, då var det verkligen hundra år kvar tills vi skulle åka. Och sen så har tiden bara flugit iväg och nu är vi där! Min första utlandsresa utan föräldrar, wow :P

Ha det bra :)

See you soon

Skrivet av Malin

Hahah jag är så jäkla glad och så jäkla nervös!!!! kommer inte kunna somna x)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0