Plugg och träning

Hallå

Idag är det söndag, och det innebär oftast pluggdag för mig. Så är det även den här söndagen. Tråkigt, men måste göras tyvärr :P Eller ja jag kan ju välja att strunta i det helt också, men riktigt så anti skolan har jag inte blivit än ;P Däremot är jag redan rättså skoltrött och jag längtar verkligen till höstlovet. Trean är dryyyg...
För att jag inte ska drunkna i läxor idag så har jag iallafall bestämt mig för att gå och träna. Step blir det idag :) Hade fullt upp hela förra veckan så det blev ingen träning då :S Måste därför iväg och träna idag annars blir jag snart en soffpotatis xD

Hörs sen

Skrivet av Malin

ag ska minnsann dra med dig på onsdag också :D Ingen soffpotatis här inte!! ^^


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0