No one can take it away from me and no one can tear it apart

Igår kväll var nice! Hanna är söööt

Sitter här och funderar på vad jag ska hitta på idag... Har väl tänkt plugga lite i alla fall, om jag orkar :P Och sen har jag lust att sy något kul. Haha japp, sy! Det är grejer det. Kanske skulle ta och fixa till ett par jeansshorts? :D Det är ju inte såå långt kvar till våren nu, för ikväll börjar ju Mello haha och när den sista deltävlingen är slut brukar det ju nästan va vår! Och då behöver man jeansshorts säger vi. Speciellt ett par röda! Haha


Halvkonstig bild på mig då



So I haven't given up
But all my choices, my good luck
Appear to go and get me stuck

Placebo – Bright Lights - Single version

Varför känns det som man väljer rätt men ändå fel?


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0