Det är nånting stilla mellan dig och våren

Underbar vårdag, satt på uteservering med fina vänner i solen på förmiddagen och pratade/åt god kräftsallad/solade/pluggade lite (vilket var anledningen till att vi skulle ses haha). Älskar våren!!!

Har suttit inne och pluggat lite också, men efter maten så satte jag mig på balkongen och solade lite mer. Satt där en bra stund men sen kom jag på att jag borde börja packa nu, Spanien på söndag för tusan! Och åker redan lördag till Karlstad för att vara med på firande av Adams mamma som fyller 50 just idag faktiskt :)
Men innan lördag så ska jag hinna med en tenta i läkemedelsräkning (alla rätt som gäller!) och utgång på värmlands nation imorgon kväll med Hanna och Sandra mfl, tagga!! :) 

Känner mig ungefär såhär just nu: 


:D

Skrivet av mamma

:)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0