En lördag i Stockholm

I lördags var jag och Adam i Stockholm och såg Eddie Izzard på Friends Arena. På dagen hade vi tänkt gå på Fotografiska men det var jättelång kö där när vi kom dit så då fick det bli söderpromenad istället. Det var inte det bästa vädret precis men det var mysigt ändå. Jag släpade med Adam in på massa second hand-affärer...  Sedan när vi åkte ut till Solna så blev det Solna centrum och ännu mer affärer, men fikade gjorde vi också faktiskt ;)


Sööt




Hornsgatan


Kyrka som jag ville ta kort på :P


"Viking Bar, i Nueva Estocolmo" Haha Sällskapsresan...

Smygfotade Thomas G:son i egen hög person! Behövs ingen närmare beskrivning av vem som är han på
bilden tror jag ^^
G:son + kvinnligt sällskap försvann sen in på en skoaffär, stackarn...

I solna Centrum kunde man känna sig trygg med en riktig brandman på plats! Så söööt! 

Har inga bilder från Friends men det var bra i alla fall!! Minus dock på arenan att de hade så jäkla få toaletter...
Om mindre än en månad (sjukt vad tiden går fort!) ska vi dit igen, då blir det Bruuuce :D
 


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0