Hallå igen, hur är stan en sån här kväll i augusti nanana

De sista sommardagarna bara sprang förbi och nu har skolan börjat och hösten är på ingång. Det känns både kul och jobbigt... Känns lite ensamt här efter en hel sommar hemma. Och så hade det inte suttit fel att få vara ledig ett litet tag till. Nästa sommar ska jag inte jobba lika mycket! Då jobbar jag hellre lite extra under resten av året, det är så trist att behöva jobba på sommaren. 

Så vad har hänt sen sist då? 

Förra helgen hade jag mysbesök av Malin, Louise och Adam. På lördagen var det huvudstaden som gällde och invigningen av Tele2 Arena med Robyn, Winnerbäck och Kent. Det var hur bra som helst! 
Lasse och Kent var bäst, och det allra allra bästa var när Lasse spelade Söndermarken. Den var så himla perfekt, gåshud. Och den underbara filmen som gick samtidigt på stora skärmen bakom honom med barkbåten... Åh. Han spelade Åt samma håll också och det var underbart. Och Kent är ju alltid Kent :D 

I måndags började skolan och vi har nya basgrupper och har fått reda på vilken av perioderna vi ska ha vfu (praktik). Jag kommer ha det i november-december. Rätt skönt att inte behöva gå ut redan om fyra veckor som de andra gör men samtidigt lite drygt för det verkar som att vi som har vfu sist kommer sluta senare innan jul än de andra. 

Imorgon åker jag till Adam. Blir weekend i Karlstad med massa mys, flams och tok. <3 . 


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0