Sommar sommar

Blir ju inte så mycket uppdaterat här på somrarna, vem vill sitta vid datorn då egentligen? Jag gör det bara om jag måste, annars kikar jag mest i mobilen. I alla fall, tänkte bara skriva att allt är bra typ. Sommaren är alldeles för kort som alltid men jag försöker att ta vara på dagarna!
 
Just nu har jag en liten förkylning så är hemma från jobbet resten av veckan. Skönt att vila upp sig, jobbet är stressigt och tungt. Jag kommer inte komma tillbaka till samma ställe nästa sommar, det är ett som är säkert. Men pengar behövs ju! Längtar till lönen kommer hehe <3

På lördag ska jag och Adam dra till Leksand och se Gyllene Tider! :D Längtar! 

Avslutar med en bild på mig i en ny klänning som jag fick igår av bästa mami och papi som har varit i Milano!  

Klänning från Bershka! (Y)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0