Fina dagar

Långhelgen i Karlstad var bäst! Jag åkte dit redan i onsdags, men Adam trodde fortfarande att jag skulle komma på torsdagen som vi bestämt från början. Ringde honom när jag stod utanför dörren och pratade på som om jag var hemma i uppis på rummet, sedan ringde jag på och då sa han "det ringer på dörren, vi hörs sen" haha han blev ganska så paff när det var jag som stod utanför dörren!! Sen tog det ett tag innan chocken lade sig men han blev så glad :D:D 
På tvåårsdagen i fredags var vi på restaurang, en grekisk som hette Agapi. Det var najs! Men de var nästan lite för snabba med att komma in med maten, man hann knappt beställa och sen så var maten där. Men bättre det än att det tar tusen år. Efterrätten var speciell, typ glass i en form gjord av mörk choklad och som såg ut som en muffin. God var den i alla fall! 
Jag åkte hem igår och idag har jag varit i skolan en liten sväng, grupparbete igen och vi var snabba och redan klara vid lunch. Efter det har jag tvättat och gått en skön promenad i solen. Imorrn skulle vi haft grupparbete också men vi behöver inte ses så jag är ledig, hur najs? Då ska jag passa på att åka in till stan och kika på en ny vinterjacka. Sen blir det lite packning inför onsdag då jag äntligen beger mig hem till Ludvika på kvällen. Ska hinna med ett spinningpass också. 



Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0