30 oktober

Balen var helt underbar! Så häftigt att få vara på slottet med över 500 studenter/lärare iklädda långklänning och frack :D Kände mig så fin i min håruppsättning (fixat hos frisör) och klänningen kom fram ännu mer med uppsatt hår än utsläppt som jag hade på studentbalen, men var såklart fint då med! Tog massa bilder med telefonen, de har jag dock inte orkat föra över på datorn än + att jag också har köpt en ny dator, så det är lite rörigt. Men jag ska nog få upp lite bilder här så småningom :)
Jag är väldigt trött nu och vet inte riktigt hur jag formulerar mig men äh, En uppdatering!! Wow typ.

Nu har jag "höstlov" fram till på tisdag, så gött!! Ska mysa i Örebro i helgen, jag och Adam ska bo på hotell och så ska vi passa på att träffa Hanna. Längtar!! Åker dit på fredag, imorgon står lite plugg på schemat. 

Sålde förresten min första pryl på tradera i måndags, dyngnöjd (Y) En kappa med utropspris 50kr sålde jag för 304 kr inklusive frakt. Såå nu äre bara att lägga ut nästa pryl! 

Nu ska jag sussa. NATT
 


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0