27 september

Lungröntgen- normalt resultat. Skönt! Men jag hostar fortfarande :(

Idag har vi dugga i läkemedelsräkning över internet. Man måste ha alla rätt som vanligt. Har inte så stora förhoppningar på att klara den, jag brukar alltid göra nåt litet fel... Det kommer två tillfällen till senare om man ej klarar idag.

Var hos tandläkaren igår och tog bort massa tandsten, usch fy och blä vad det är obehagligt! Gjorde även en "panoramaröntgen" (värst vad fint det låter) där man får en bild av hela munnen. Man kan säga som så att mina visdomständer, som ej har kommit fram än, är ganska så fail. Pekar åt konstiga håll och trycker mot tänderna bredvid. Men jag känner ingenting, och så länge jag inte gör det så behöver man inte göra något åt dem :) 

Efter tandis gick jag på stan och shoppade en jättefin höstkappa :D Den är svartblå, syns inte så bra på bilden. Från MQ! Så himla mjuk och go är den.
Köpte även en orange tubhalsduk på Åhléns. Nu är jag redo för kall höst!





 




Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0