Joråsåattee

Idag denna fredag den trettonde har jag varit ledig och det har varit väldigt skönt. Hade ont i halsen i morse när jag vaknade (när ska detta sluta??) och sängen var så skön så jag låg kvar där ett bra tag.
Hade tänkt plugga idag men det blev inte så, rensade bort massa kläder istället på förmiddagen och kom då fram till att jag behövde nya trosor, strumpor, bh:ar och strumpbyxor så då cyklade jag in till stan och införskaffade det. Höll mig faktiskt från att köpa andra saker, förutom mat då! Kvällens middag blev potatisgratäng, rostbiff och superdupergod sallad med fetaost ♥ 

Jag hoppas verkligen att jag känner mig bättre imorgon för då är det sjuksköterskesittning på Norrlands Nation! 

 


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0