...

... Och lampan är nu uppe! Blev riktigt fint, vi fick hjälp av Adams pappa förra helgen att sätta upp den :) 
 
Klippte mig och gjorde slingor i fredags, blev himla nöjd! På kvällen kom Sandra och två kompisar till henne hem till oss och åt middag och sen gick alla utom Adam på värmlands nation. Det var en jättetrevlig kväll! Får försöka övertala Adam bara att söka nån kurs på universitetet så att han kan få ett kårleg och komma in på nationerna...  
 
Helgen har varit lugn annars, igår blev det hemmamys med god kycklinggryta och melodifestivalen. Helt okej låtar, men Ellen från första deltävlingen är fortfarande överlägset bäst. Hon vinner säkert hela tävlingen, hoppas det! 
 
Just nu kollar vi på Sagan om konungens återkomst - extended version. Tycker vi har suttit och tittat i typ fem timmar men ändå är den inte slut än ;) Jag är lite halvsjuk idag, förkylning på G tror jag. Får hoppas att jag mår bättre imorgon! Ska bara vila resten av kvällen. 
 
 


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0