Tusen saker i huvudet

Hallå!
 
Nu är det bara två dagar kvar tills vi får hämta nycklarna till lägenheten! Och till helgen blir det flytt :D Det är typ det enda jag tänker på just nu, vilket är lite drygt för jag har klinisk examination idag och borde fokusera på den men det är svååårt! 
Ska i alla fall göra mitt bästa så får vi väl se hur det går.
 
Igår var jag och Gro hos Camilla en sväng, jag skulle låna flyttkartonger och Gro hjälpte sen mig att bära dom hem till mig :) Så nu är det bara att börja packa!! Men först ska den där examinationen göras som sagt. Snälla, låt turen vara på min sida idag... 
 
 
 
 

Skrivet av Malin

Du kan få köpa en soffa billigt av oss om du vill ^^


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0