24 februari

Solen skiner ute och jag känner mig pigg och glad. Idag känns det som att våren närmar sig, det blir ljusare och ljusare ute. Älskar den känslan! Jobbar ikväll och sedan väntar kliniskt utvecklingsår på torsdag och fredag. Det som vi nyexade sjuksköterskor får gå under första året, teori och praktisk träning inom lite av varje. 
 
På fredag bär det av till Östergötland. Petter fyller 10x3 år och det ska firas i helgen :D <3 Fredag kväll blir det Krunegård-konsert i Norrköping och sedan blir det släktkalas i Linköping på lördag. Ska bli skoj!!
 
Annars då. Jag har börjat dricka kaffe. Alltså till och med så där att jag nästan får huvudvärk och blir seg om jag inte druckit det på en dag. Adam är jättenöjd och stolt, haha. Igår bryggde jag en egen kopp hemma själv bara för att jag var sugen på det. DET är stort. :P 

 
Bjuder på en dagsfärsk bild. Håret gjorde som jag ville idag!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0