:)

Hej!
Om man vill ha roligt ska man åka till Kupolen i sällskap av Hanna och Emma! :P Haha det var längesen som jag skrattade så mycket som jag gjorde idag. Det är oftast inte ett dugg roliga saker vi börjar skratta åt heller, utan det bara spårar ur ändå jämt xD Det var såklart jättemycket folk där, och det var långa köer till varenda matställe när vi skulle äta lunch så då gick vi ner till caféet på nedre plan. Där var det lagom mkt folk tycke vi så vi köpte räksallad/skinksallad och åt där. Men de där salladerna var typ de äckligaste vi någonsin ätit! haha :P Det kanske var därför det inte var så mkt folk som åt där...
Jag hittade lite fina grejer, men inget var på rea. Brukar sluta så för mig när jag ska shoppa på "rean" :P Det blev en klänning och en sjal från Indiska (favvoaffär? :P), en t-shirt från Gina Tricot + lite smycken, så nu är pengarna slut igen!
Om nån timme ska jag gå iväg och träna core. Jag orkar egentligen inte men Hanna ska dit också så det blir nog kul.

Dagens låt: Jenny Was A Friend Of Mine :)

Kram på er

Skrivet av Hanna

det är tur att vi är lättroade! och btw, jag tänker aldrig mera äta mat där nere, okej?? jag vill ha italiensk pastasallad! hoppas vi kan träffas alla tre snart igen :)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0