Dagen

I morse var jag och mamma till Falun, för jag skulle på återbesök hos tandregleringen. Jag körde både dit och hem :D Det var skojj! Gick bra också faktiskt. Tandläkarbesöket var snabbt avklarat och min nya tid blev i september xD är ju rätt bra att de följer upp så här efter man har haft tandställning men lite onödigt känns det allt att åka ända till Falun för att ligga i en tandläkarstol i typ fem minuter... :P
I skolan var det väl som vanligt. Eller ja... Nästan då. Vi fick tillbaka våra fysikprov bland annat. Gick väl bra... Eller ja inte bra men bra ändå x) För att det är fysik...
Jag pratade med pappa nyss. Saknar honom!!! Han skulle ha kommit hem igår eftermiddag men nu vet vi inte alls när han kommer komma hem. Jäklla vulkan! Dumdumdum! Det verkar iallafall som att den har börjat lugna ner sig lite nu för den har börjat spruta lava ist för aska haha.
Nu ska jag gå och byta om inför core :)

Kram

<3

 

I was unconscious, half asleep

The water is warm 'til you discover how deep

I wasn't jumping, for me it was a fall

It's a long way down to nothing at all, yeah


Skrivet av Malin

Huuu!:O Läskigt med lava:S


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0