glad typ

Den här dagen började väldigt bra :D Vi hade engelska och fick tillbaka våra bokrapporter som vi skrev före lovet. Jag blev very very happy över betyget :) Blev en liten "revansch" från fysikprovet igår haha.
Efter skolan gick jag på stan en sväng med Elin <3. Jag fixade bland annat en klipptid, blev onsdag nästa vecka. Har iallafall några dagar på mig att fundera ut hur jag vill klippa mig... Alltid svårt det där! Jag cyklade hem från stan sen, och när jag kom hem satte jag mig med körkortsteorin ett tag. Det känns som att jag har miljoner böcker jag måste läsa! Fast egentligen är ju det mesta rätt logiskt, bara man tänker efter. Ska väl gå vägen! :)
På kören idag sjöng vi en massa fina sommarvisor. Tex "Visa vid vindens ängar", tycker om den! Den spelade jag på vår skolavslutning i sexan ^^ Längesen...
Jahapp. Pappa är kvar i Indien........... Blöööö då. Dumma vulkan igen.

Nu ska jag ut och köra! :D

Hej svejs

<3
I care about you...


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0