Helgen

Åkte till samfalla igår då över dan, det var underbart :) Jättehärligt väder och skönt att bara vara. Vi städade, fixade ute på tomten, åt massa god mat, solade mm.  Jag körde hela vägen dit (Y) och lite på hemvägen också :)
Idag har jag hjälpt mamma i trädgården, typ tagit bort grus å krattat xD Skojj... Sen har jag städat en massa, jag fick nåt ryck och dammsög hela huset + dammtorkade mitt rum :P Fint blev det!

Bilder från gårdagen:


Hehe xD


Pappa på taket


Glad Lisa i Samfalla

Puss!


Skrivet av Malin

HERREGUD, vad liten han såg ut där på taket!!! xD xD xD

Skrivet av Louise

Vilken tur att huset stod kvar! Så inte taket hade ramlat in av all SNÖ som var i vinter xD


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0