teater och blabla

Hej!
Jag hann inte skriva något igår, för jag var på teater med klassen. Den SÄMSTA teatern jag någonsin sett. Jag höll på att bli galen. Jag bara satt där och ville därifrån xD Den var så himla sjuk, en massa utomjordiska gudar och helt konstig. De skrek när de pratade, men ändå hörde man inte vad de sa. Usch. Jag har kommit fram till att teatrar inte riktigt är my cup of tea...  Stavas "kopp" så förresten?? Haha jag fick lite hjärnsläpp. I morse gjorde skrev vi NP i eng B. Det gick nog bra tror jag :) Jag fick iallafall inga hjärnsläpp då vad jag vet ^^
Igår kändes det som torsdag och idag har jag trott hela tiden att det är fredag. Drygt! Men imorgon är det iallafall fredag på riktigt och det blir nog en bra dag för då kommer Petter och Johan hem och på kvällen ska vi på middag hos Tuveson :D Efter det får vi se vad som händer.
På lördag kommer kusin, faster, farmor och farmors kille hit och firar mig :) Det blir en rolig helg med andra ord! Kan inte fatta riktigt att jag blir 18. Jag tycker jag nyss fyllde 13 xD Men KUL är det att äntligen bli gammal xD Haha
Nu borde jag nog ta itu med sv C-uppsatsen som jag och Elin måste vara klara med imorgon. Den är helt och hållet flumm, men det är så det ska va ;)

kram

<3
Tu me manques. Revenir à moi ou je suis mort. Haha. Je me sens triste sans toi. C'est la verité... 


Skrivet av Louise

Såg ni också den goda människan? Den SÖG!!!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0