Vänner

Igår var jag på stan med Hanna. Det var riktigt kul, båda var lika flumm som vanligt xD Vi skulle kolla in bilderna ifrån rockfesten bl.a. De hade kommit, och ja... haha de var ganska roliga att titta på :P Jag kommer nog inte köpa några kort den här gången tror jag. Det räckte med att se korten en gång! Iaf vissa av korten... (a)
Igår kväll var det myskväll med Malin, Louise och Alexander hemma hos A :) Det var också väldigt kul :) <3 Vi lagade mat tillsammans (eller ja, A lagade väl och vi andra tittade på haha xD) och sen kollade vi lite i gamla roliga skolkataloger och snackade massa skit :P Kom väl hem nån gång vid tolv kanske.
Idag har jag varit med Malin och Louise typ hela dagen, vi har spelat lite igen och det låter faktiskt ganska bra! hihi :P Vi gjorde en liten inspelning med Louises kamera av "Socker" med Kent :) jag på trummor, Louise på gitarr och Malin sjunger. Vi är såå bäst <3
Vänner är verkligen bäst. Jag är verkligen lyckligt lottad som har så många fina vänner. Många av dem litar jag på till hundra procent och det känns så skönt att kunna göra det. Skönt att veta att de alltid finns där.... <3 kram på er! <3
Snart är det här lovet slut också. Det ska både bli kul och drygt att komma tillbaka till skolan igen. Vissa saker vet jag inte riktigt hur de kommer att bli nu efter lovet, men förhoppningsvis ordnar det sig. Det är bara jag som överreagerar och tänker för mycket, som vanligt. "All we need is just a little patience"... Snodde det från bror på msn xD
Just nu vill jag mest av allt bli frisk. Näst mest av allt vill jag att det som förut var så himla bra ska bli lika bra igen. Jag tänker inte säga vad det är för något, det är inte viktigt. Men det måste bli bra. För annars vet jag inte vad jag ska göra. <3

Förresten. Om 23 dagar är man vuxen då...

Vi höres. Ha det bra :)

Skrivet av Malin

Du gör mig tårögd ju!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0