fredag den trettonde xD

Hallå!
Igår var en mysig dag, jag var på stan med M och L, och lite senare på kvällen var jag där igen fast med E och C och fikade på engel :) Vi satt där en bra stund och snackade om allt möjligt, vi hade inte setts på typ två månader så det fanns mycket att prata om :P Idag är det den där otursdagen... Haha fast jag har inte märkt av den så mycket (än :O), det enda jag råkade göra var att köra på trottoarkanten när jag skulle skjutsa pappa till dryga järnmagasinet på förmiddagen. :S Men bilen blev nog inte sååå skadad xD Jag åkte också till en golv/färgaffär i Harnäs för att kolla om de hade småskruv till mina beslag till gammelskrivbordet. Och det hade dom! :D Äntligen säger jag bara, jag har liksom åkt runt i nästan varenda sån affär som finns här i stan. Jag gjorde ett sista försök idag och det var tur att de hade annars hade jag nog blivit lite galen ;P

Ikväll ska jag träffa Hanna, men vi kan inte riktigt bestämma oss för om vi vill gå ut på krogen eller bara ha en lugn filmkväll. Haha inte lätt ibland...

Sista sommarlovsdagen också :'(

hej dååå

<3


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0