Lite grejs

Vad såg du senast på TV?
Film med brorsan, "Just like heaven" :P

Har du varit olyckligt kär?
Japp

Hur mycket krävs för att du ska bli full?
Inte särskilt mycket xD

Vad vill du helst ha just nu?
en kram

Vackraste låt-texten?
Fix you, Yellow, One, Romeo and Juliet, November rain, Socker och hundra till

Din snyggaste kompis?
Hehe alla är snyggingar

Vilken smak är det i din mun just nu?
Stinker väl xD

Har du gott bordskick?
Mjaa, rättså. Men jag äter med gaffeln och kniven i "fel" hand, gaffeln måste man ju ha i höger juu! ;)

2 saker inte många vet om dig?

1. jag har bättre koll på andra än vad jag har på mig själv :O :P

2. jag tycker inte om att laga mat. Det tar bara en massa tid och blir typ aldrig gott heller

Har du köat mer än två timmar för något?

Haha ja, när vi skulle in i Versailles xD Det var verkligen SJUKT lång kö! Men värt :)


Har du någonsin...

Vunnit en trofé?

Nej xD

Tagit dig in backstage och hånglat med en rocklegend?

Haha, nej tyvärr :P

Träffat din idol?

Jodå, Andreas Johnson, när han fortfarande var min idol.

Blivit uppgraderad på flyget?

Nee

Blivit portad från en bar/klubb?

Nej.

Simmat med hajar/delfiner?

Nej


Skrivet av Christine

Kul att du ocksâ gjorde listan :-)

Skrivet av Malin

Snor den tror jag.. ^^ höhö


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0