sista veckan på sista sommarlovet

Hej där!
Jag har precis målat klart mitt lilla bord ^^ Det behövde lackas så att det inte skulle mörkna så mycket, typ. Nu luktar det jätteilla i hela rummet och jag känner mig lite småseg av lukten haha xD Får väl hoppas att jag inte svimmar! Jag spelar spotify på Johans dator också :) Vårt ljudkort är trasigt så det funkar inte att spela från den här datorn. Tur att Johan också har spotify ;P

Nu är det en massa folk ute i parken och grejar :P De ska göra om i parken och idag är det nåt möte med de som bor runt parken + de som ska fixa till den om hur den ska se ut. För mig spelar det inte så stor roll vad de gör med den, bara de INTE tar bort våra fina träd!


Ett av de fina träden

I eftermiddag ska jag till Lorens bibliotek med Malin och Louise :P Sen ska vi nog ta en mysfika på stan :) Måste ju hitta på nåt kul när det är så regnigt och trist väder...

Om en vecka har jag börjat trean då! :S


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0