Snodde en lista av Malin

Lista

Du heter: Lisa Maria Erika

 

Smeknamn: Ibland blir jag kallad för Lajs :P

Låt som när du är ledsen sörjer till: Nån deppig Kent-låt

Beroende av: Vänner, familjen, musik, mobilen, skor x)

Vad får du oftast komplimanger för? Håret skulle jag tro

Hur imponerar man på dig? Man är sitt allra bästa jag :P

Brukar du skratta för dig själv? Nja inte så ofta

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Låter bra :)"

Var bor du? Ludvika. Trökstad

Trivs du där? Jadå det duger :P Men skulle vara rätt skönt att flytta också

Hur svarar du i mobilen? Hej det är Lisa

Vem ringde du senast? mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Öh minns inte det var i förrgår och jag har kasst minne x)

Antal timmar sömn inatt: 8-9 kanske

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Japp

Hur känner du dig nu: Helt okej. Lite trött/seg

Vanligaste färg på dina kläder: Väldigt blandat, lite lila lite blått lite rosa

Vad tycker du om fötter: Haha ja mina är iaf fula xD

Vad saknar du: Bror x2! <3 och pappsen. Han kommer iallafall hem ikväll/natt från Holland :) och så saknar jag andra året på gymnasiet.... :S

Hade du en bra kväll igår: Ja :) kollade på film med mamma, det va mysigt!

Favorit dryck på morgonen: Mjölk eller apelsinjuice

När brukar du oftast gå och lägga dig: Tio när det är skola :P

Är du blyg? Ja

Sysslar du med någon idrott: Body Step! Det äger :P

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja... Hur ofta händer det?

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Köpa massa snygga rutiga killskjortor haha

Är du nöjd med ditt liv: Jodå!

Är du bortskämd: Lite. Mer nu när bröderna stuckit hemifrån ;P

Vad gör du i morgon: Imorgon går jag i skolan till kvart över två och sen kanske vi sticker till samfalla. Om det inte är jättekasst väder...

Har du bra vänner och äkta vänskap? Man kan nog inte ha bättre vänner än jag har!

Vad är det finaste du fått? Oj, svårt. Kan nog inte svara på det

En speciell dag du minns: Några dagar i januari/februari 2010. Och den första juli 2010. Och massa andra dagar :P

Du samlar på: Samlade förut på prydnadsnallar men nu försöker jag typ bli av med dom xD

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen oftast

När grät du senast: Nyligen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Vill inte vinna en miljon

Vill du gifta dig: Ja.

Vill du ha barn: Ja.

Är du musikalisk? Ja nu säger vi att jag är det :P fast inte lika musikalisk som brorsan! Men kan spela fiol iallafall och så sjunger jag i kör, sopran är jag :P

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp japp

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Mmm.

Biter du på naglarna: har aldrig gjort, kommer aldrig göra!



Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0