Ca me fait rien

Hej på er!

Jag gillar december. Känns som att det kan bli en väldigt bra månad!

Idag har jag gjort franskaprov^^ Det gick nog bra. Var en massa grammatik och så. Alltid lite krångligt att hålla reda på alla olika former men det kändes bra i alla fall.
Nu sitter jag och försöker skriva lite på min religionsfördjupning. Vi ska typ hitta på varsin diskussionsfråga, och sedan ska vi sitta i smågrupper och diskutera varandras frågor. Lite tråkigt, tycker jag det låter. Menmen... Sista uppgiften i religion A!
Det är rätt många kurser som ska avslutas nu till jul. Det känns som att det kommer bli några färre kurser att läsa till våren, det skulle verkligen vara skönt om det var så.

Igår fick vi hem det nya modemet! *Glad Lisa* haha. Kan ju inte leva utan internet tydligen :O Det är inte bra... Egentligen skulle det vara gött att inte ha något internet eftersom jag då inte skulle bli lika distraherad av facebook när jag pluggar^^



Väldigt kallt ute. Men det gör ingenting! :P

Lars Winnerbäck – Från kylan in i värmen


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0