:D

Hej!
Kvällen igår var riktigt lyckad :) Jag, Linnéa, Nathalie, Carro, Hanna, Sassa och Marcus fixade en överraskningsfest åt Elin som fyller 18 idag :D Det var helt otroligt att vi lyckades hålla tyst om det i skolan, haha. Och Elin misstänkte ingenting heller, hon hade ögonbindel på sig hela vägen från stan till Håksberg :P Det var så kul att se hennes reaktion när hon fick av sig ögonbindeln xD Hon blev firad riktigt ordentligt med hemgjord tårta, kakor, godis och massa paket :D Tårtan var absolut den vackraste någonsin, titta bara:


:D
Och så en liten bild på födelsedagsbarnet :)


Sötaste Elin

Vi tittade på Melodifestivalen också, och alla klagade på hur fult klädda alla artister var xD Ingen brydde sig om hur låten var haha :P Jag vet inte riktigt vilken låt jag gillade bäst. Nästa deltävling blir nog bättre... ;)

Idag är det underbart väder och jag och mamma gick runt Östansbotjärn för en stund sen :) Snart blir det lunch och därefter lite träning.
Kram!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0