hallå igen

Sorry för lite dålig uppdatering de senaste dagarna, jag har inte riktigt haft lust att blogga. Men nu är jag tillbaka :P
Igår hade vi NV-friluftsdag i Ljungåsen och det var riktigt kul! Man borde göra såna där utflykter oftare, speciellt eftersom vår sammanhållning i klassen inte är den bästa... Ettorna och treorna är bättre på det :P
Vi åkte skidor upp till några vindkraftverk, gick tipspromenad, körde världens kortaste snörugbymatcher, grävde bivacker och så försökte vi oss på lite skidskytte men det failade ganska rejält eftersom de hade placerat skidskyttet precis framför ett spår där det åkte folk förbi... Inte så smart kanske... ^^ Den lilla skidturen igår resulterade i en enorm träningsvärk i benen som nu gör att jag knappt kan gå xD Det var längesen jag hade så här mycket träningsvärk kan jag säga...
Nu är det SPORTLOV :D Härligt! Och för en gångs skull har jag inte en massa skolarbete som jag måste göra heller, bara litegrann... ;)
Nu ska jag fira lovet med pizza :P
Ha det gött!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0