HEJ

Det snöar fortfarande :O Snart blir vi insnöade på riktigt här :P Vi har historia nu, men jag och Elin är klara med vår lilla sammanfattning om Berlinmuren så vi är lite busiga och gör annat ;) Efter historian har vi idrott, och då ska vi bugga! :D Det blir nog kul :P Sen har vi lunch och fysik, vilket betyder labbrapportskrivning... Usch. Det är så tråkigt!

Inatt vaknade jag kl 4 av plogbilen, och som vanligt trodde jag att den skulle krascha in i huset xD Det låter ju som det, låter skithögt :S Och så skakar hela huset typ :P Det blev inte bättre av att jag precis innan hade drömt en mardröm också.. Iallafall då kl 4 när jag vaknade så trodde jag att klockan var sju och att jag var tvungen att gå upp. Men det var den ju inte och då blev jag glad :P Sen när klockan blev sju väcktes jag av Nordman och "I lågornas sken" som han tävlade med i Mello 08 xD Kass låt, som dessutom slog ut Androla i andra chansen! Inte för att "One Love" var särskilt bra, men iallafall bättre än Nordman. Äh nu ska jag inte börja babbla om mello här. Jag är ju trots allt inte lika beroende av det nu som jag var för typ två år sen :P Men jag ska iallafall kolla på det på lördag, det måste man ju bara göra när Måns är programledare! :D hihi ^^
Nu "slutar" vi snart så hej då !

Skrivet av Malin

Morgon morgon morgon passet i p3 ska det va!;)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0