kärleksdag

Hej!
Sitter i skolan, vi har kärleksdag typ hela dagen idag och slutar fyra. Annars slutar vi kvart i tolv på tisdagar så det känns lite drygt det här. Haha typ hela skolan är värsta anti mot kärleksdagen, lite kul :P Klockan två ska vi se nån teater och på förmiddagen lekte vi lekar xD Ganska värdelöst egentligen, men faktiskt kul också att få göra nånting annorlunda :P
Efter skolan blir det att gå direkt till kören och sedan kommer resten av kvällen att ägnas åt franskapluggande :/ Nous avons un test demain et je ne suis pas prêt pour ca... :S Haha
Igår var det sista gången jag jobbade för den här gången, de behövde visst inte mig längre för det kom för få barn. Lite tråkigt... Men jag hann iallafall tjäna ihop lite pengar :)
I förmiddags när vi lekte lekar skulle vi bland annat säga vilken låt som vi kände oss som för tillfället. Då sa jag att jag kände mig som "When you were young" med The Killers :P Jag tror nog att jag fortfarande känner mig som den låten faktiskt : )

You sit there in your heartache
Waiting on some beautiful boy
To to save your from your old ways
You play forgiveness
Watch it now- here he comes

He doesn't look a thing like Jesus
But he talks like a gentlemen
Like you imagined when you were young

Puss och kram <3


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0