torsdag

Idag är det torsdag! Eller... nej. Kanske inte. Men det känns som torsdag, det gör det jämt när det är onsdag. Lite halvdrygt :P Guud vad mycket snö det är ute nu :O Det räcker nu! Drygsnö. Jag vill ha VÅR! Om exakt tre månader fyller jag år, och då är det vår iallafall! <3 Längtar!!! När det är så här kallt och tråkigt så måste man ha nåt kul att se fram emot, och det har jag. Jag säger bara: Måndag!!! :D
Nu ska jag gå till tvn tror jag.
kram

Skrivet av Malin

Sluta klaga nu när det för en gåmgs skull är riktig vinter! Vad är det med folk?!? Det har inte varit riktig vinter på flera år, och när det äntligen blir det ska folk bara gå omkring och klaga! Nej, det kanske är bättre med alla klimatförändringar så vi får sommar året om? Eller så blir det ju inte. Det blir bara grått och regnigt istället för härliga minusgrader och snö:( Nej, nu ska jag inte bara klaga. Jag tänkte säga också att jag längtar lite till sommaren jag med, men nu när det för en gångs skull är VINTER kan jag inte låta bli att ÄLSKA det! Jag hatar slaskvintrar som det har varit de senaste åren! Konstigt att jag längtar till sommaren samtidigt som jag vill ha vinter? Nej, inte alls! Jag älskar både sommar och vinter, vår och höst! MEN, som sagt, sluta klaga! Njut av snön när den är här, det här kanske är den sista rikiga vintern vi får....

Ok, jag är medveten om att detta blev ett helt inlägg, men nu har jag i alla fall fått det jag ville sagt.

Puss på dig!

Skrivet av Louise

Grattis i förskott! Jag längtar också till den födelsedag XD


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0