Hej

Idag på idrotten hade vi badmintonturneringar :P Det var kul! Det var det enda roliga i skolan idag... Förutom idrott hade vi historia och så fysikprovet, som gick kasst. Blööö. Jag är ingen fysikmänniska, det är bara att inse det :P För en gångs skull har jag inget skolarbete att göra, så just nu sitter jag bara här vid datorn och lyssnar på bra musik. Jag har nästan förträngt provet nu haha. Imorgon blir det svenska C, om det nu inte blir inställt igen :S Men jag kommer inte kunna vara med på hela lektionen för jag ska till Falun och fixa tandställningen.. Inte långt kvar nu tills den försvinner, wohoo! :D
På tal om nåt helt annat så tkr jag att Takida borde ha vunnit årets låt ist för Mando Diao xD


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0