mer snöö :S

Hej :D
Det bara snöar och snöar och snöar och snöar ute :O räcker kanske snart? :P Jag blev iallafall förvandlad till snögubbe när jag gick hem från skolan, mycket trevligt :P Idag är en sån där dag igen då jag inte vet vilken dag det är, har trott hela dan, och tror fortfarande, att det är torsdag. Det var lika förra veckan. Vad är det som gör att onsdagar blir torsdagar i min hjärna?? Haha det kan man ju undra...
Det var kul på kören igår :) Vi sjöng bland annat Eric Clapton's "Tears in heaven", den är så himla fin <3 Det är bra att jag har lite saker att göra nu på eftermiddagarn/kvällarna, blir så enformigt och tråkigt annars att sitta hemma och så. Men ibland kan ju det vara skönt också.
Den här skoldagen har varit väldigt flummig. Jag fick världens skrattanfall efter lunchen, och det fortsatte in på mattelektionen också xD haha li-gänget är bara så bäst ;) Ok det är bara Li-arna som fattar det där :P Jag råkade spetsa mig själv med passaren på mattelektionen :O Haha gör inte det, inte så smart...



Haha bjuder på bilden xD Snart får man träffa denna söta lilla tjej igen :D

Låt som är bra: Stuck in a moment you can't get out of - U2 :)
haha.
En till låt som är bra och som just nu spelas: Change your mind - The Killers<3

Ciao!

Skrivet av Malin

Uuuuuuusch för den bilden :S

Skrivet av Lisa

Hihi jag tkr den är cool :D

Skrivet av Malin

Förutom då att jag ser fullkomligt gaaaalen ut! :S :P


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0