Nytt år, nya möjligheter :)

Hej alla!
Min nyårsafton blev riktigt lyckad :D Började med middag och sånt här hemma (jag serverade gästerna, haha). Sedan åkte vi till Håksberg en sväng och sen vidare till Brunnsvik :) På tolvslaget var vi uppe vid utsiktspunkten vid Lekomberg. Det var riktigt nice, man såg många fina fyrverkerier! Tack alla som gjorde den här kvällen till en kväll att minnas :)
Nu är det 2010 då. Jag tror att det kommer att bli ett riktigt bra år, jag fyller ju 18! :P ( 8 maj, då smäller det! Fyller inte då men det är en lördag, vilket betyder Solooo xD) Förhoppningsvis kommer jag väl att ta körkort också under 2010 och en massa annat kul.
Snart ska jag åka till Carros stuga som ligger typ mitt ute i skogen :P Men hennes stuga har iallafall el till skillnad från vår så det kan hända att jag gör något litet inlägg om jag får tid. Men jag vet förresten inte om de har internet där... Haha det visar sig. Jag kommer nog hem på söndag tror jag. Nu måste jag gå och packa om jag ska komma iväg nån gång :P

Kram på er!

Smile like you mean it - The Killers (bra låt...)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0